مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:502022-11-29اجتماعي

برگزاری بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله در 102 مدرسه زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار«مدرسه ایمن - جامعه تاب آور» در 102 مدرسه این استان برگزار شد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن - جامعه تاب آور در 102 مدرسه این استان برگزار شد.

سیدقاسم موسوی ظهر امروز (8 آذرماه) در حاشیه مانور زلزله در مدرسه متوسطه اول پسرانه دولتی علامه طباطبایی ناحیه 2 زنجان، افزود: مدرسه ایمن، مانور، جامعه تاب آور، هشدار و زلزله امروز بار آموزشی را برای دانش آموزان داشت که انتظار می رود این آموخته ها را با خانواده نیز تمرین کنند.

وی یادآوری کرد: هیچ نقطه ای در کره زمین مصون از وقوع زلزله نیست و در سطح کشور ایران نیز روزانه این حادثه اتفاق می افتد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اساس آمار مدیریت بحران استان از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار زلزله در سطح کشور روی داده است.

موسوی ادامه داد: با مطالعه سایت های زمینشناسی و زلزله این تعداد حوادث را مشاهده خواهیم کرد و با توجه به اینکه شدت و بزرگی این زلزله ها کم است قابل احساس نیست.

وی تاکید کرد: اما گاهی ممکن است شدت آن بیشتر شده و در ساعت هایی از شبانه روز اتفاق افتد که در مدرسه یا منزل باشیم که نیاز است آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله در 102 مدرسه زنجان

برگزاری بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله در 102 مدرسه زنجان