مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 15:102022-11-29سياسي

پروژه تامین آب روستای «نقدی علیا» به بهره برداری رسید


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: پروژه تامین آب روستای «نقدی علیا» با اعتبار 103 میلیارد ریال و با همت بسیج سازندگی استان به بهره برداری رسید.

- مشگین شهر- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: پروژه تامین آب روستای نقدی علیا با اعتبار 103 میلیارد ریال و با همت بسیج سازندگی استان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل بعدازظهر سه شنبه در آیین افتتاح آب شرب سالم روستای نقدی علیا اظهار کرد: مردم روستای روستای نقدی علیا که با مشکل آب شرب برخوردار بودند و برای تهیه آب شرب خود به چشمه های دور دست مراجعه می کردند به همت بسیج سازندگی پروژه تأمین آب این روستا با اعتباری 103 میلیارد ریال بعد از چندین سال محرومیت از آب شرب به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به کارنامه درخشان این روستا در تاریخ انقلاب اسلامی افزود: این پروژه به طول 10 کیلومتر خط لوله آب، 100 متر مکعب حجم مخزن و با حجم آب 400 متر مکعب در شبانه روز و همچنین با لایروبی و احداث 2 چاه نیمه عمیق و اجرای قنات و 2 ایستگاه پمپاژ به افتتاح رسید.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه این پروژه زودتر از موعد مقرر به بهره برداری رسید، گفت: پروژه آبرسانی روستای نقدی در قالب مجتمع سبلان 170 متر از محل رودخانه تا محل پمپاژ ارتفاع دارد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تامین آب روستای «نقدی علیا» به بهره برداری رسید

پروژه تامین آب روستای «نقدی علیا» به بهره برداری رسید