مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 15:102022-11-29اقتصادي

پیشگیری مهمترین حلقه در چرخه مدیریت بحران است


استاندار یزد با بیان این که پیش بینی و پیشگیری، مهمترین حلقه و فاز در چرخه مدیریت بحران است، بر تقویت آموزش ها و توسعه مانورهای آمادگی مدیریت بحران در راستای کاهش حداکثری خسارت های جانی و مالی تاکید کرد.

- مهران فاطمی در جریان برگزاری نمادین مانور زلزله و ایمنی مرکز استان در دبیرستان دخترانه شهید دهقان، با بیان این که چرخه مدیریت بحران دارای سه مرحله پیش بینی و پیشگیری ، مقابله و بازتوانی و بازسازی است، گفت: تقویت آموزش ها و توسعه مانورهای آمادگی مدیریت بحران در مرحله پیش بینی و پیشگیری سبب کاهش هزینه ها در حوزه مقابله و بازتوانی بحران ها خواهد شد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی کشور و نقش آن در تجربه انواع مخاطات طبیعی زمین ساخت و اقلیمی، اظهار کرد: این موضوع مبین ضرورت افزایش آموزش مواجهه با بحران ها بوده و باید به این مقوله توجه جدی شود.

استاندار با بیان این که بیش از 70 درصد از مردم دنیا، آموزش های مدیریت بحران، خود امدادی و خود مراقبتی را دیده اند، گفت: این آمار در کشور ما به کمتر از 10 درصد می رسد لذا یکی از رویکردهای اصلی ما در مسئله مدیریت بحران ها باید ارائه آموزش های لازم به مردم و به ویژه دانش آموزان باشد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری مهمترین حلقه در چرخه مدیریت بحران است

پیشگیری مهمترین حلقه در چرخه مدیریت بحران است