مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 16:102022-11-29دانش

مهلت شرکت در رویداد بین المللی نوآوری اربعینی روشنا تمدید شد


مهلت شرکت در سومین رویداد بین المللی نوآوری اربعینی روشنا که در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود، تا 30 آذرماه تمدید شد.

- مهلت شرکت در سومین رویداد بین المللی نوآوری اربعینی روشنا که در قالب "طرح شهید بابایی" بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود، تا 30 آذرماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ اندیشکده راهبردی اربعین و شتابدهنده فرهنگی-مذهبی و اجتماعی شفق با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور، سومین رویداد بین المللی نوآوری اربعینی روشنا را در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان برگزار می کند.

این رویداد با هدف بهره گیری از مغناطیس زیارت اربعین برای حل مسائل فرهنگی جامعه و تسهیل نرم افزای و سخت افزاری این رویداد بزرگ، در سه بخش مدرسه-رویداد با هدف شناسایی، رشد و رقابت ایده های نوآورانه اربعینی، رویداد حمایت به منظور شناسایی و حمایت از محصولات و خدمات نوآورانه ارائه شده در اربعین 1401 و رویداد روایت (اهدای جایزه به راویان و ثبت کنندگان ایده های نوآورانه در مسیر پیاده روی در اربعین 1401) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در رویداد بین المللی نوآوری اربعینی روشنا تمدید شد

مهلت شرکت در رویداد بین المللی نوآوری اربعینی روشنا تمدید شد