مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 16:302022-11-29اقتصادي

اولین صندوق پژوهش و فناوری خطرپذیر شرکتی (CVC) مجوز گرفت


اولین صندوق پژوهش و فناوری خطرپذیر شرکتی (CVC) حوزه آهن و فولاد مجوز گرفت.

- اولین صندوق پژوهش و فناوری خطرپذیر شرکتی (CVC) حوزه آهن و فولاد مجوز گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در راستای توسعه زیست بوم نوآوری و دانش بنیان کشور در حوزه معدن و افزایش همکاری با شرکت های دانش بنیان به ویژه در زمینه سرمایه گذاری از طریق مشارکت، مجوز صندوق خطرپذیر شرکتی (CVC) را از کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری دریافت نمود.

در ششمین جلسه کارگروه دائمی شورای راهبری فناوری ها و تولیدات دانش بنیان مورخ 16 آبان 1401، اعضای کارگروه با درخواست مجوز تأسیس صندوق پژوهش و فناوری سرمایه گذار خطرپذیر شرکتی سنگ آهن موافقت کردند.

مجوز این صندوق به عنوان چهارمین صندوق خطرپذیر شرکتی در کشور و اولین CVC حوزه آهن و فولاد در کشور در 25 آبان 1401 صادر شد.

صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC)، به دلیل مزایایی که برای شرکتهای لنگر، که در واقع همان بنگاه های بزرگ Big Company در حوزه سرمایه گذاری هستند، دارد در جهت سرمایه گذاری در طرح های مرتبط با زمینه کاری شرکت، بنگاه های کوچک و متوسط کسب وکار (SMEها) و شرکت های دانش بنیان در کانون توجه قرار گرفته اند؛ به طوری که اکثر شرکت های بزرگ در راستای حمایت از تولید ملی، اشتغال زایی، توسعه و تکمیل زنجیره ارزش گام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین صندوق پژوهش و فناوری خطرپذیر شرکتی (CVC) مجوز گرفت

اولین صندوق پژوهش و فناوری خطرپذیر شرکتی (CVC) مجوز گرفت