مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 16:402022-11-29سياسي

موفقیت انسان ها در اخلاق محوری و کار محوری است


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: توفیق و موفقیت انسان ها در اخلاق محوری و کار محوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد و طی آن مسعود رنجبریان به عنوان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان معارفه و از زحمات و تلاش های فتاحیان مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی به عمل آمد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج از زحمات و تلاش های مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی کرد و گفت: در مدت تصدی ایشان در این شرکت اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده است که جا دارد از تمامی مدیران و نیروهای این شرکت تشکر ویژه ای داشته باشیم.

وی اضافه کرد: اقدامات شرکت شهربان در این 4 سال بسیار مثبت ارزیابی می شود و انشاالله با مدیریت مدیرعامل جدید این شرکت و همراهی و همدلی تمامی نیروها این رویکرد همچنان پایدار خواهد بود و گام های بلندتری در راستای ارتقا کیفیت اقدامات و فعالیت ها برداشته خواهد شد.

نظری در ادامه بر اخلاق محوری و کار محوری تاکید کرد و گفت: این دو محور لازم و ملزوم یکدیگر هستند و بی تردید توفیق و موفقیت انسان ها در اخلاق محوری و کار محوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت انسان ها در اخلاق محوری و کار محوری است

موفقیت انسان ها در اخلاق محوری و کار محوری است