مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 17:202022-11-29سياسي

روند کند منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به صلاح کرمانشاه نیست


استاندار کرمانشاه با انتقاد جدی از عدم توجه مدیران استان به اولین جلسه شورای راهبردی منطقه آزاد قصرشیرین، گفت: روند کند ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین به صلاح کرمانشاه نیست.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با انتقاد جدی از عدم توجه مدیران استان به اولین جلسه شورای راهبردی منطقه آزاد قصرشیرین، گفت: روند کند ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین به صلاح کرمانشاه نیست.

بهمن امیری مقدم در اولین جلسه شورای راهبردی منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین که امروز (هشتم آذر) برگزار شد، از عدم حضور مدیران دستگاه ها در اولین جلسه شورای راهبردی منطقه آزاد قصرشیرین به شدت انتقاد کرد.

وی به مدیران تذکر داد که حضور در این نشست را جدی بگیرند و ادامه داد: شان مدیران را حفظ می کنیم که به شیوه دیگری با آنها برخورد نکردیم.

استاندار کرمانشاه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را یکی از اولویت های مهم استان برشمرد و تاکید کرد: روند پیشرفت کار در این منطقه کند است.

امیری مقدم خواستار تسریع در روند اجرای کارهای منطقه آزاد تجاری قصرشیرین شد و افزود: این روند کند به صلاح استان کرمانشاه با این وضعیت نرخ بیکاری نیست.

وی معتقد است، راه اندازی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین هم تأثیر بسزایی در اشتغالزایی برای استان دارد و هم به رونق تعاملات بین المللی در مرزهای استان کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کند منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به صلاح کرمانشاه نیست

روند کند منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به صلاح کرمانشاه نیست