مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 17:302022-11-29فرهنگي

درخشش اقشار مختلف بسیج اردبیل در جشنواره مالک اشتر


دبیر جشنواره مالک اشتر و اسوه بسیج استان اردبیل گفت: اقشار مختلف بسیج اردبیل در هفتمین دوره جشنواره مالک اشتر درخشیدند و عنوان موفق ترین رده ها را کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد جلالی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفتمین دوره جشنواره مالک اشتر با حضور رده های برتر و موفق اقشار مختلف بسیج و تجلیل از بسیجیان فعال همزمان با هفته بسیج به کار خود خاتمه داد که در این جشنواره 12 رده بسیج اردبیل نیز به عنوان برترین و موفق ترین رده ها معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف شناسایی رده های برتر بسیج در طول سال و تجلیل از بسیجیان فعال در زمینه های مختلف، علمی، فرهنگی و اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد، افزود: منتخبین جشنواره مالک اشتر و جشنواره ملی اسوه بسیج توفیق حضور در سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در 5 آذر سالروز تأسیس بسیج مستضعفین را پیدا کردند و از نزدیک بیانات ولی امر مسلمین را استماع و با جان و دل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی شدند.

دبیر جشنواره مالک اشتر و اسوه بسیج استان اردبیل با اشاره به انتخاب امام جمعه شهرستان مشگین شهر به عنوان موفق ترین مجمع سرمربیان کشور بیان کرد: 9 رده بسیج استان اردبیل در جشنواره ملی مالک اشتر و 3 پایگاه مقاومت نیز در جشنواره ملی اسوه بسیچ به عنوان برتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش اقشار مختلف بسیج اردبیل در جشنواره مالک اشتر

درخشش اقشار مختلف بسیج اردبیل در جشنواره مالک اشتر