مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 17:352022-11-29فرهنگي

مساعدت در رسیدگی به پرونده سینماگران بازداشت شده


مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت: پیگیری کمیته مشترک سازمان سینمایی، قوه قضاییه و خانه سینما، درباره سینماگران بازداشت شده در ناآرامی های اخیر، - نتیجه بخش بوده و پرونده تعدادی از سینماگران مورد مساعدت قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی ـ مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی ـ در راستای رسیدگی و پیگیری مشکلات سینماگران بازداشت شده در پی ناآرامی های اخیر، گفت: کمیته مشترک سازمان سینمایی، قوه قضاییه و خانه سینما که مدت ها قبل به منظور پیگیری مشکلات سینماگران در محل سازمان سینمایی تشکیل شده است، در جلسات متعددی با مراجع و دستگاه های ذیربط در خصوص پرونده سینماگرانی که طی دو ماه اخیر به واسطه برخی فعالیت ها و موضع گیری ها دچار مشکلات قضایی شده اند، تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.

او افزود: به موجب این جلسات تعدادی از پرونده این سینماگران با سرعت بیشتری مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت که از آن میان برخی پرونده ها به اخذ تعهد و برخی دیگر منجر به صدور قرار وثیقه و آزادی بازداشت شدگان شد.

سهرابی ادامه داد: در روزهای اخیر موضوع سینماگران بازداشتی و همچنین تعیین تکلیف پرونده تعدادی از فعالان صنوف مختلف سینمایی با پیگیری مداوم سازمان سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت در رسیدگی به پرونده سینماگران بازداشت شده

مساعدت در رسیدگی به پرونده سینماگران بازداشت شده