مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 17:402022-11-29اقتصادي

چشم انداز روشن صنعت خودرو با شتاب گرفتن فعالیت های دانش بنیان


رییس دانشگاه عالی دفاع ملی اعلام کرد: با توجه به این که واردات خودرو ارزبری بسیار بالایی را به دنبال دارد، بدیهی است که استفاده از منابع ارزی به منظور ارتقای ظرفیت های تولید ملی باید در اولویت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- سردار اسماعیل احمدی مقدم در نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: در موقعیت کنونی و با توجه به کمبود منابع ارزی کشور، واردات خودرو موجب ایجاد تنش در اقتصاد می شود و این در حالی است که با 10 تا 15 درصد از ارز درخواستی برای واردات، می توان تولید را برنامه ریزی و اجرایی کرد.

وی با اشاره به بررسی همکاری های مشترک ایران خودرو و دانشگاه عالی دفاع ملی، اظهار کرد: آمادگی برای ایجاد زمینه همکاری با ایران خودرو در زمینه پژوهشکده و فعالیت های صورت گرفته در آن وجود دارد.

وی رویکردهای دانش بنیان ایران خودرو و تعمیق همکاری ها با دانشگاه ها و مراکز علمی کشور را گام بلندی در راستای دست یابی به دانش روز دنیا در صنعت خودرو دانست و تصریح کرد: در فعالیت های راهبردی، اندیشه های راهبردی بسیار موثر است و بدون شک با شتاب گرفتن این فعالیت ها، صنعت خودرو نیز با حرکت در این مسیر، آینده روشنی را در پیش رو خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز روشن صنعت خودرو با شتاب گرفتن فعالیت های دانش بنیان

چشم انداز روشن صنعت خودرو با شتاب گرفتن فعالیت های دانش بنیان