مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 17:412022-11-29سياسي

سردار معروفی: ایران اسلامی در اوج قدرت و بازدارندگی در جهان اسلام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در قرارگاه امیرالمؤمنین(ع) بانروشان با تبریک هفته بسیج گفت: عشایری غیرتمند وآگاهی و مومن داریم چرا  که 43 سال است که پای انقلاب و آرمانهای آن ایستادند و ما به وجود عشایر افتخار می کنیم.

وی افزود: ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی بسیار است، به برکت حضور رهبر فرزانه انقلاب و مجاهدت ملت ما در اوج قدرت و بازدارندگی در جهان اسلام و جهان هستیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج تصریح کرد: دشمن می خواهد با جنگ ترکیبی و شناختی و رسانه ای بر ذائقه، اراده و رفتار ما مسلط شود و دنبال تصرف ذهن ملت ایران است.

سردار معروفی ادامه داد: ما در بدو پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن بودیم  تمامی اقوام و گروهها سیاسی و مذاهب تحت امر امام راحل  برای نابودی حکومت ظلم ستمشاهی یک صدا شدند و این انقلاب را به ثمر نشاندند.

این مقام مسوول عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس اردوگاه شرق و غرب برای نابودی انقلاب نوپای ایران یکصدا شدند اما در این جنگ نابرابر تمام ملت ایران در مقابل دشمن ایستادگی کردند و جنگ را با فرهنگ عاشورایی به یک دفاع مقدس تبدیل کردند.

وی افزود: در ایجاد انقلاب همه اقوام و مذاهب نقش داشتند و در دفاع مقدس از همه گروه ها، مذاهب و اقوام، شهید، جانباز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار معروفی: ایران اسلامی در اوج قدرت و بازدارندگی در جهان اسلام است

سردار معروفی: ایران اسلامی در اوج قدرت و بازدارندگی در جهان اسلام است