مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 18:052022-11-29اقتصادي

ساخت بیمارستان نیمه تمام عنبرآباد بعد از سال ها معطلی، از سر گرفته شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از تصویب 200 میلیارد تومان اعتبار از سفر ریاست محترم جمهور به بیمارستان امام سجاد(علیه السلام) عنبرآباد خبر داد گفت: - ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از تصویب 200 میلیارد تومان اعتبار از سفر ریاست محترم جمهور به بیمارستان امام سجاد(علیه السلام) عنبرآباد خبر داد گفت: در فاز اول 30 میلیارد تومان به بیمارستان عنبرآباد تخصیص یافت و به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز شد.

دکترعلی اصغر خیرخواه هشتم آذرماه در حاشیه بازدید از پروژ بیمارستان عنبرآباد که سال ها نیمه تمام رها شده است، گفت: یکی از مطالبات جدی و به حق مردم عنبرآباد تکمیل بیمارستان است که بهره برداری از این طرح درمانی در گرو تخصیص اعتبار بوده که هم اکنون محقق شده است.

وی از بلاتکلیفی چندین ساله این پروژه درمانی ابراز تاسف کرد و افزود: همواره پیگیر پروژه طولانی مدت بیمارستان عنبرآباد بودیم که خوشبختانه هم اکنون پیوست قانونی شده است.

خیرخواه با اشاره به اعتبارات سفر ریاست جمهوری بیان کرد: در سفر رییس جمهور به استان کرمان 200 میلیارد تومان برای پروژه بیمارستان امام سجاد(علیه السلام) عنبرآباد مصوب شد که در فاز اول 30 میلیارد تومان تخصیص یافت و این باعث شده پیمانکار عملیات عمرانی را شروع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیمارستان نیمه تمام عنبرآباد بعد از سال ها معطلی، از سر گرفته شد

ساخت بیمارستان نیمه تمام عنبرآباد بعد از سال ها معطلی، از سر گرفته شد