مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 18:102022-11-29سياسي

تدارک 900 جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اردبیل


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 900 سری جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد تهیه و تدارک دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد عصر سه شنبه در مراسم اهدای جهیزیه به زوج های جوان در آستانه میلاد با سعادت حضرت زینب (س) در اردبیل اظهار کرد: در مناسبت های مختلف در سال جاری 900 سری جهیزیه با کمک خیرین و کمیته امداد برای زوج های آماده ازدواج تهیه و تأمین شده تا این زوج ها زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی تصریح کرد: در مرحله سوم با همراهی خیرین و افراد نیکوکار 390 سری جهیزیه برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد به ویژه زوج های جوان تدارک دیده شده تا بتوانند با خوشی و سرور زندگی خود را آغاز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد برای تهیه این سری جهیزیه که شامل یخچال، تلویزیون، لباسشویی، جاروبرقی و فرش است بیش از 10 میلیارد تومان هزینه کرده است.

حسین نژاد ارزش هر یک از بسته های جهیزیه را 26 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تلاش ما بر این بوده تا نیاز اولیه زوجین برای شروع زندگی تأمین شود تا آنها بتوانند با خیال راحت زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سه مرحله در سال جاری کمیته امداد با همراهی خیرین و در یک اقدام حسنه در ترویج از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 900 جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اردبیل

تدارک 900 جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اردبیل