مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 18:162022-11-29اقتصادي

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی در قم آغاز به کار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی ایراندوست امروز در مراسم آغاز به کار نمایشگاه محصولات خانگی و اقتصاد مقاومتی استان قم، اظهار کرد: این نمایشگاه با بیش از 170 غرفه برپاشده است که صاحبان غرفه ها با حمایت صندوق های قرض الحسنه مردمی بسیج و استفاده از تسهیلات کم بهره بسیج سازندگی توانسته اند کسب و کاری برای خود رقم بزنند.

وی اضافه کرد: مشاغل خانگی به علت توان مالی پایین در فروش و تبلیغات محصولات خود با مشکلاتی روبرو هستند که برپایی این نمایشگاه ها فرصتی برای آن هاست تا ضمن ارائه محصولات خود بتوانند با همکاران و شغل های مشابه خود آشنا شده و تعاملات لازم برای توسعه کسب و کار خود را رقم بزنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) گفت: از مددجویان بهزیستی، کمیته امداد، کانون وابستگان سپاه مرکز مدیریت و مرکزخدمات حوزه علمیه، بسیجیان و آحاد مردم در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه غرفه داشته و محصولات خود را ارائه می دهند.

وی ادامه داد: در استان قم بیش از 230 صندوق قرض الحسنه مردمی بسیج فعالیت دارند که وام های اشتغال زایی بسیج سازندگی و تبصره 16 به واسطه این صندوق ها میان افراد توزیع می شود و افراد با دریافت گواهی آموزش از این صندوق ها می توانند به کسب و کارهای تخصصی و مشاغل خانگی ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی در قم آغاز به کار کرد

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی در قم آغاز به کار کرد