مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 18:202022-11-29سياسي

باید از دوران کودکی جهاد تبیین را آغاز کنیم


استاندار کرمانشاه کرمانشاه با تاکید بر لزوم جهاد تبیین گفت: این کار باید از دوران کودکی آغاز شود و برای کودکان و نوجوانان هم از همان سنین پایین جهاد تبیین با زبان خودشان صورت گیرد.

- بهمن امیری مقدم در جلسه امروز(8 آذر) شورای فرهنگ عمومی استان، از جهاد تبیین به عنوان یک ضرورت یاد کرد و افزود: حرفی که مقام معظم رهبری سالهاست بر اهمیت آن تاکید می کنند امروز اهمیت آن برای ما آشکار شده است و متاسفانه آنطور که باید برای نسل جوان و نوجوان حقایق را تبیین نکرده ایم.

وی افزود: اگر ما واقعیت ها را به نسل امروز نشان ندهیم و برای آنها بازگو نکنیم، دشمن آنچه را که خود دوست دارد به خورد نسل امروز می دهد و همین امر گواه ضرورت جهاد تبیین است.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین باید از سنین پایین تر آغاز شود، گفت: نباید فقط به جهاد تبیین برای جوانان فکر کنیم و این جهاد مقدس باید از همان سنین کودکی آغاز شده و برای کودکان و نوجوانانمان حقایق را با زبان خودشان بازگو کنیم.

امیری مقدم به الگوسازی ناموفق برای جوانان ونوجوانان اشاره کرد و افزود: متاسفانه در الگوسازی اصلا موفق نبوده ایم و افرادی الگوی جوانان شده اند که از پول های این مردم کسب درآمد کرده و اکنون هم به دامن دشمنان این مردم گریخته و علیه مصالح و منافع کشور و مردم رای و نظر می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از دوران کودکی جهاد تبیین را آغاز کنیم

باید از دوران کودکی جهاد تبیین را آغاز کنیم