مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 19:402022-11-29بين الملل

انتحار بی بی سی و اینترنشنال در آستانه دیدار ایران و آمریکا


رسانه ها و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در آستانه دیدار ایران و آمریکا تمام تلاش خود برای ضربه زدن به ایران را به کار گرفتند.

- * تناقض های اینترنشنالی در نمونه دیگر مزدک میرزایی ادعای عجیب درباره سرود خوندن بازیکنان در بازی با ولز مطرح کرد و گفت: به دلیل جو امنیتی ملی پوشان مجبور شده اند با حکومت همکاری کنند.

این درحالی بود که تقوی کارشناس ثابت این روزهای اینترنشنال برخلاف مزدک میرزایی معتقد است: آن کسانی که می گویند ورزشکاران تهدید شده اند اصلا به هیچ عنوان اجبار و تهدیدی نبوده است این ها خودشان می خواهند اینطور حرف بزنند و چنین عکس العملی نشان بدهند.

* تحریف سخنان رهبری در روز روشن اینترنشنال و رسانه های دیگر این جریان از جمله منوتو همچنین پس از سخنرانی اخیر رهبر انقلاب که با تحسین از عمکرد تیم ملی فوتبال ایران فرمودند: .

بچه های تیم ملی ما چشم ملت ما را روشن کردند را تعمدانه به این تیتر تبدیل کردند: بچه های تیم ملی، چشم ما را روشن کردند   البته میزان فشار روی عوامل این شبکه تا حدی است که آن ها کارلوس کی روش را به دلیل جلوگیری حواشی پیرامون تیم ملی نماینده ولی فقیه خطاب می کنند.

اینجا )   * سابقه اینترنشنال در دشمنی با ورزش ایران البته سابقه تحریم ورزش ایران توسط رسانه های دشمن، به این چند روزه محدود نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتحار بی بی سی و اینترنشنال در آستانه دیدار ایران و آمریکا

انتحار بی بی سی و اینترنشنال در آستانه دیدار ایران و آمریکا