مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 21:502022-11-29سياسي

اسراییل و آمریکا از شهید فخری زاده ترس و واهمه داشتند


اسراییل و آمریکا از شهید فخری زاده ترس و واهمه داشتند و این شهید از رهگذر ایمان به خدا به این جایگاه دست یافت - قم- استاد حوزه علمیه قم بیان داشت:اسراییل و آمریکا از شهید فخری زاده ترس و واهمه داشتند و این شهید از رهگذر ایمان به خدا به این جایگاه دست یافت به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی شامگاه سه شنبه در سخنرانی حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار داشت: رسیدن به مقام رضای خداوند موضوع بسیار مهمی است که در قرآن کریم بر آن تاکید شده است.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: اگر انسان برای رضای خدا عمل کند جز بندگان خاص خداوند جای می گیرد و به بهشت وارد می شود و این پاداش نه تنها در آخرت بلکه در دنیا نیز خواهد بود.

حجت الاسلام مؤمنی گفت: انسان باید بنده خدا باشد و به پروردگار تکیه داشته باشد و این امر در سیره حضرت زینب کبری (س) بسیار دیده می شود.

وی افزود: انسان در پرتوی عبادت خداوند به جایگاه ویژه ای دست می یابد و پس از واقعه عاشورا نیز دیدیم حتی نافله شب حضرت زینب (س) در اوج مصائب ترک نشد و انسان باید به رضای پروردگار راضی باشد.

استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: در گرفتاری ها و مصیبت های دنیایی هدف شیطان به انحراف کشیدن انسان است که باید نفس را کنترل و از جزع و فزغ خودداری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل و آمریکا از شهید فخری زاده ترس و واهمه داشتند

اسراییل و آمریکا از شهید فخری زاده ترس و واهمه داشتند