مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 21:502022-11-29سياسي

برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها ضروری است


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها ضروری است.

- مجید منعمی در نشست با نمایندگان تشکل های صنفی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد که امروز در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این گونه نشست ها و گفت وگوها برای افکار عمومی حائز اهمیت بوده و بار این مسئولیت بر عهده اصحاب رسانه است.

وی با اشاره به جمله دانشجو مؤذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا خواهد شد، افزود: این جمله وظیفه دانشجو را سنگین تر می کند.

فرماندار بروجرد با اشاره به سمت معاونت سیاسی استانداری و فرماندار بروجرد، اضافه کرد: در حال حاضر سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری و با حفظ سمت فرماندار بروجرد هستم که در این راستا بیشترین تمرکز بر بروجرد است چون سمت در این شهرستان تثبیت شده و در استان سرپرستی است.

منعمی با اشاره به محل اعتراضات قانونی، خاطرنشان کرد: یکی از جاهایی که به عنوان محل تبادل آرا و گفت وگو می توان از آن نام برد کرسی های آزاداندیشی است.

وی بیان کرد: در کرسی های آزاداندیشی باید همه سلایق حضور داشته، صحبت کنند، در راستای یک موضوع خاص و به نوعی موضوع محور باشد و از مسئولین کشوری و استانی دعوت شود تا صحبت های مخالف و موافق را بشنوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها ضروری است

برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها ضروری است