مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 22:102022-11-29سياسي

جنس اقدامات بسیج بنا به نوع تهدیدات دشمن متفاوت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حمزه برین در اختتامیه جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین و چهارمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج که عصر سه شنبه در سالن شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: - سرهنگ حمزه برین گفت: به موازات نوع تهدیداتی که دشمن داشته جنس اقدامات بسیج نیز فرق کرده و امروز فهمیده ها و باکری های فضای مجازی را نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حمزه برین در اختتامیه جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین و چهارمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج که عصر سه شنبه در سالن شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: روزی که دستور بسیج مستضعفین توسط امام خمینی (ره) صادر شد در دوران تهدید بودیم.

وی افزود: بعد از تشکیل بسیج، این مجموعه به عنوان یک تشکیلات سازمان یافته و منظم در طول این 43 سال از عمر انقلاب در برهه هایی که انقلاب و مردم به آن نیاز داشته اند نقش ایفا کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: به موازات نوع تهدیداتی که دشمن داشته جنس اقدامات بسیج نیز فرق کرده و امروز فهمیده ها و باکری های فضای مجازی را نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنس اقدامات بسیج بنا به نوع تهدیدات دشمن متفاوت است

جنس اقدامات بسیج بنا به نوع تهدیدات دشمن متفاوت است