مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 23:252022-11-29حوادث

راز گوشی قاپی های موتورسوار سیاه پوش!


با دستگیری پسر و دختران مست زانتیا سوار، در حالی تعداد زیادی گوشی سرقتی و میلیون ها تومان وجه نقد کشف شد که راننده زانتیا گریخت و راز گوشی قاپی های موتورسوار سیاه پوش در مشهد فاش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، همزمان با گزارش های متعدد گوشی قاپی در مناطق مختلف شهری که در فاصله زمانی 24 ساعت صورت گرفت، گروهی از افسران ورزیده دایره تجسس کلانتری شهرک ناجای مشهد با صدور دستوری از سوی سرهنگ احمد نگهبان (فرمانده انتظامی مشهد) ماموریت یافتند تا ماجرای سرقت های مذکور را با جدیت پیگیری کنند.

به همین دلیل، گشت های محسوس و نامحسوس پلیس تقویت شدند و عملیات اطلاعاتی گسترده ای را در حوزه استحفاظی به مرحله اجرا درآوردند.

نیروهای گشت شبانه نیز در کوچه پس کوچه ها مستقر شدند و دامنه عملیات را به بررسی موارد مشکوک کشاندند ؛چرا که تحلیل های کارشناسی جرم نشان می داد همه سرقت های مذکور توسط هوندا سواری انجام شده است که کاپشن و کلاه مشکی به تن دارد و جوانی قوی هیکل است که به تنهایی از عابران پیاده سرقت می کند.

در حالی تحقیقات پلیس برای شناسایی هونداسوار سیاه پوش ادامه داشت که ناگهان در ساعات اولیه بامداد اول آذر، ماموران گشت کلانتری شهرک ناجا به سرنشینان یک دستگاه زانتیای سفید رنگ مشکوک شدند که رفتارها و حرکات عجیبی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز گوشی قاپی های موتورسوار سیاه پوش!

راز گوشی قاپی های موتورسوار سیاه پوش!