مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 00:002022-11-29سياسي

صدور سند مالکیت 220 هکتار از اراضی کنگان و عسلویه


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کنگان و عسلویه گفت: سند مالکیت 220 هکتار از اراضی در این شهرستان ها گرفته شده است و اکنون مشکل تعرض به اراضی دولتی وجود ندارد.

- ایسنا/بوشهر مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کنگان و عسلویه گفت: سند مالکیت 220 هکتار از اراضی در این شهرستان ها گرفته شده است و اکنون مشکل تعرض به اراضی دولتی وجود ندارد.

مهدی احمدی منفرد شامگاه سه شنبه 8 آذر در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: سند مالکیت 220 هکتار از اراضی در شهرستان های کنگان و عسلویه گرفته شده است، این اراضی بیشتر واگذاری های بنیاد مسکن در سالهای گذشته بوده است که اکنون مشکل تعرض به اراضی دولتی برای آنها وجود ندارد.

وی در خصوص صدور اسناد اراضی مستثنیات روستایی و شهری توضیح داد: شهرستان کنگان 500 سهمیه داشت که موفق شدیم پرونده هایشان را به اداره ثبت اسناد و املاک ارسال کنیم و خوشبختانه تعداد زیادی به مرحله عالیه رسیده اند.

تا پایان سال برای همه موارد سند صادر می شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کنگان با بیان اینکه در سطح شهرستان سه پروژه مسکن شهری فعال است، تصریح کرد: نخست، پروژه 504 واحدی است که در دو فاز با همکاری 430 متقاضی موثر که آورده داشته اند در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند مالکیت 220 هکتار از اراضی کنگان و عسلویه

صدور سند مالکیت 220 هکتار از اراضی کنگان و عسلویه