مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 00:002022-11-29سياسي

جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین در پایان راه


مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین گفت: در بخش مردمی جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین 249 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و در بخش تخصصی این رویداد نیز 29 تیم با هم به رقابت پرداختند.

- مرتضی امیری سه شنبه شب 8 آذر 1401 در آیین اختتامیه جشنواره تولید محتوای دیجیتال استان قزوین که در سالن شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده این کشور سرمایه گذاری بسیاری برای تهاجم فکری، فرهنگی و معنوی بر ایران اسلامی کرده اند و در مقابل بسیج با شناخت صحیح از فرصت ها سال هاست در چارچوب مرکز فضای مجازی، آوردگاه مبارزه و مقابله با دشمنان این مرز و بوم است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین بیان کرد: در آبان ماه سال جاری جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین و چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرحله استانی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره تولید محتوای دیجیتال استان قزوین در بخش مردمی در سه محور ویدئو و کلیپ، پوستر و آثار گرافیکی و عکس به صورت مجازی برگزار شد و از مجموع 246 اثر دریافتی در بخش ویدئو و کلیپ، پوستر و آثار گرافیکی 2 اثر برتر برگزیده شدند.

امیری ادامه داد: در بخش تخصصی نیز در مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج شاهد رقابت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین در پایان راه

جشنواره تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین در پایان راه