مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 03:002022-11-29بين الملل

اذعان روزنامه صهیونیست به شکست توافقنامه های عادی سازی روابط


روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» اذعان کرد که جام جهانی قطر نشان داد توافقات عادی سازی روابط با کشورهای عربی، در کاستن نفرت مردم این کشورها نسبت به رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شده است.

- روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت اذعان کرد که جام جهانی قطر نشان داد توافقات عادی سازی روابط با کشورهای عربی، در کاستن نفرت مردم این کشورها نسبت به رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نوشت: پس از آنکه مشخص شد توافقات عادی سازی روابط با کشورهای عربی نفرت مردم آنها نسبت به اسراییل را حل نخواهد کرد، شکست و ناامیدی بر اسراییلی ها خیمه افکنده است.

این روزنامه افزود: مردم اسراییل فکر می کردند که درپی توافقات عادی سازی روابط، کشورهای عربی فلسطینی ها را نادیده می گیرند و باور کردند که این کشورها به سمت صلح با اسراییلی ها حرکت می کنند اما تصاویری که از (جام جهانی) قطر مخابره شد واقعیت دیگری را نشان می داد و ثابت کرد که روایت فلسطین زنده و موجود است و صدها میلیون نفر از جمله خارج از خاورمیانه (غرب آسیا) به آن اعتقاد دارند و فلسطینی ها سرمایه گذاری زیادی را برای ترویج آن در میان غیرعرب ها و غیرمسلمانان کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان روزنامه صهیونیست به شکست توافقنامه های عادی سازی روابط

اذعان روزنامه صهیونیست به شکست توافقنامه های عادی سازی روابط