مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 08:302022-11-30اقتصادي

جلوگیری از تعرض به اراضی ملی با هویت دار کردن اراضی کشاورزی


رییس اداره مهندسی و حدنگاری اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سند تک برگ کاداستر اراضی کشاورزی دارای موقعیت مکانی و جغرافیایی ثابت است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اداره مهندسی و حدنگاری اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سند تک برگ کاداستر اراضی کشاورزی دارای موقعیت مکانی و جغرافیایی ثابت است، گفت: بنابراین تعرضی به اراضی ملی صورت نمی گیرد.

سعید اسدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به روند هویت گذاری اراضی کشاورزی، اظهار کرد: در ابتدا اراضی که قانون اصلاحات اراضی و منابع ملی روی آن ها اجرا شده و دارای تداخل هستند، شناسایی تداخل در دستور کار قرار می گیرد و مشکل ملی بودن یا مستثنیات بودن را حل می کنیم.

رییس اداره مهندسی و حدنگاری اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: اختلافات در اراضی مورد تداخل با بررسی نقشه های هوایی، مستندات و بازدید محلی تعیین تکلیف می شود، این کار موجب تثبیت اراضی ملی و اراضی کشاورزی در مرحله اول می شود.

وی با بیان اینکه در کاداستر اراضی کشاورزی نقشه های قطعات کشاورزی توسط شرکت های دارای رتبه برداشت می شود، گفت: در چهارمحال و بختیاری تاکنون 90 هزار هکتار از 260 هزار هکتار از اراضی کشاورزی نقشه ها را برداشت و به اداره ثبت برای صدور سند ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تعرض به اراضی ملی با هویت دار کردن اراضی کشاورزی

جلوگیری از تعرض به اراضی ملی با هویت دار کردن اراضی کشاورزی