مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 08:302022-11-30اقتصادي

دستور استاندار برای گره گشایی از مشکل گوجه فرنگی کاران کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونان در بازدید سرزده از سازمان جهاد کشاورزی استان، مشکلات بخش های مختلف باغی و زراعی، شیلات و دام و طیور استان را بررسی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونان در بازدید سرزده از سازمان جهاد کشاورزی استان، مشکلات بخش های مختلف باغی و زراعی، شیلات و دام و طیور استان را بررسی شد.

افت قیمت محصول و استقبال نکردن خوب از محصول گوجه فرنگی دامن گیر کشاورزان شده و در این خصوص گلایه مندند زیرا محصولات بدون مشتری مانده و درصورت پیدا نشدن راه حل دچار زیان می شوند که در این راستا استاندار به جهاد کشاورزی دستور داد راه حلی پیدا شود.

سید علی احمدزاده گفت: همزمانی برداشت محصول در دیگر استان ها، تولید انبوه، نبود بازار و تقاضای متناسب با تولید، نداشتن صادرات به کاهش قیمت گوجه فرنگی و تشدید مشکلات گوجه کاران افزوده است.

وی افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به یک هزار هکتار زیر کشت گوجه فرنگی رفته که 650 هکتار آن در منطقه لیشتر گچساران قرار دارد و بر اساس آمار سازمان جهاد کشاورزی بیش از 50 هزار تن محصول روی دست کشاورزان مانده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای جلوگیری از زیان گوجه کاران، باید راهکاری ارائه شود که خرید حمایتی از آن ها صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار برای گره گشایی از مشکل گوجه فرنگی کاران کهگیلویه و بویراحمد

دستور استاندار برای گره گشایی از مشکل گوجه فرنگی کاران کهگیلویه و بویراحمد