مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 08:502022-11-30سياسي

کمیته فنی تاکسی های برقی ایجاد شد/ اشتغالزایی برای نخبگان علمی


مدیر گروه توسعه فناوری های نوین خودرویی ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل گفت: کمیته فنی تاکسی های برقی ایجاد شد تا مشخصات فنی مناسب کلان شهرها احصا و تولید شود.

- دکتر سید شهریار زینی به خبرنگار مهر گفت: به تازگی کمیته فنی تاکسی های برقی که متشکل از نمایندگانی از وزارت کشور، اتحادیه تاکسیرانی، معاونت علمی و برخی دانشگاه ها، متخصصان و خبرگان حوزه خودروهای برقی است را تشکیل دادیم.

مدیر گروه توسعه فناوری های نوین خودرویی ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه در این کمیته فنی، مشخصات فنی تاکسی های برقی مناسب کلان شهرها با اولویت شهر تهران استخراج می شود تا بر اساس آن، قراردادهای خرید منعقد شود، گفت: در این کمیته علاوه بر تصمیمات در خصوص مشخصات فنی تاکسی های برقی مورد نیاز در خصوص استفاده از محصولات شرکتهای دانش بنیان داخلی که موفق به طراحی و ساخت خودروهای برقی داخلی شده اند نیز تصمیم گیری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته در راستای ارتقاء و توسعه فناوری خودرو، اتوبوس و موتورسیکلت های برقی گام های موثری در احصاء فناوری، توسعه زیرساخت آزمون و تدوین استانداردهای خاص خودروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته فنی تاکسی های برقی ایجاد شد/ اشتغالزایی برای نخبگان علمی

کمیته فنی تاکسی های برقی ایجاد شد/ اشتغالزایی برای نخبگان علمی