مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 08:502022-11-30اجتماعي

بیست و یکمین دوره گردشگری آموزش با موضوع جنین شناسی تجربی در موش


بیست و یکمین دوره گردشگری آموزش با موضوع جنین شناسی تجربی در موش به همت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در تهران و جزیره کیش برگزار می شود.

- بیست و یکمین دوره گردشگری آموزش با موضوع "جنین شناسی تجربی در موش" بیست و یکمین دوره گردشگری آموزش با موضوع "جنین شناسی تجربی در موش" به همت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در تهران و جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و یکمین دوره گردشگری آموزش (21th Edu-Tourism) با موضوع جنین شناسی تجربی در موش در تاریخ های 23 و 24 آذر در تهران و 26 و 27 آذر در جزیره کیش برگزار می شود.

سرفصل های دوره آموزشی دو روزه تهران شامل: روز اول لقاح آزمایشگاهی در موش (آموزش تئوری جنین شناسی و اصول کار در آزمایشگاه جنین شناسی؛ آموزش کلیات مربوط به کار با موش آزمایشگاهی (آموزش تزریق، مقید کردن و آسان کشی)؛ آموزش ساخت پیپت مناسب، محیط سازی و قطره گذاری محیط کشت جهت کشت تخمک و جنین؛ آموزش جراحی موش ماده جهت استحصال اویداکت؛ آموزش جراحی موش نر جهت استحصال دم اپیدیدیم؛ آموزش نحوه استخراج اسپرم از دم اپیدیدیم و ظرفیت پذیری اسپرم؛ آموزش استحصال تخمک بالغ از اویداکت؛ آموزش لقاح آزمایشگاهی IVF از طریق مجاورسازی اسپرم و تخمک بالغ؛ آموزش شستشو و کشت جنین های حاصل از لقاح آزمایشگاهی)، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و یکمین دوره گردشگری آموزش با موضوع جنین شناسی تجربی در موش

بیست و یکمین دوره گردشگری آموزش با موضوع جنین شناسی تجربی در موش