مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 09:052022-11-30اجتماعي

برگزاری مانور زلزله در مدارس فارس


همزمان با سراسر کشور، مانور زلزله با هدف ایجاد و ارتقاء آمادگی دانش آموزان و کادر آموزشی در هنگام بروز مخاطرات طبیعی و گسترش بسترهای تعاملی بین دستگاهی، - در مدارس منتخب استان فارس برگزار شد.

بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله به صورت نمادین و با حضور دستگاه های امداد رسان و خدمات رسان نظیر سازمان آتش نشانی، سازمان اورژانس، جمعیت هلال احمر، سپاه، نیروی انتظامی، مدیریت بحران و اداره کل آموزش و پرورش با هدف بررسی آمادگی در برابر حوادث طبیعی به ویژه زمین لرزه همزمان با سراسر کشور، روز هشتم آذر در شماری از مدارس منتخب استان فارس برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در حاشیه برگزاری مانور زلزله در دبستان حضرت مسلم شهرک گلستان شیراز، گفت: آشنایی دانش آموزا ن با اقداماتی که باید در برابر زلزله انجام دهند از اهداف این مانور سراسری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، محمدخلیل عسکری افزود: باهدف ایجاد و افزایش آمادگی دانش آموزان، کادر آموزشی و اولیا برای مواجهه با حوادث ناشی از زلزله، هر ساله در آذرماه این مانور با ارائه آموزش های عملی در برابر زلزله در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: آشنایی دانش آموزا ن با اقداماتی که باید در برابر زلزله انجام دهند از اهداف این مانور سراسری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور زلزله در مدارس فارس

برگزاری مانور زلزله در مدارس فارس