مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 09:052022-11-30اقتصادي

42 درصد اعتبارات طرح نخلستان استان بوشهر پرداخت شد


مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: تاکنون بیش از 42 درصد اعتبارات طرح نخلستان استان بوشهر پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود خوارزمی نیا صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح نخلستان یکی از برنامه های مهم در راستای بهبود وضعیت عملکرد نخیلات در استان بوشهر است که اعتبارات خوبی به این بخش اختصاص یافته است.

وی با اشاره به طرح آبیاری نوین و تحت فشار در اراضی نخلستان در سه منطقه سعدآباد، آب پخش و کلل خاطرنشان کرد: از 2 هزار و 400 هکتار اراضی سعدآباد تاکنون هزار و 950 هکتار آن شبکه فرعی آن اجرایی شده است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: عملیات اجرایی طرح در منطقه آب پخش و کلل دشتستان سال گذشته آغاز شد و از هفت هزار و 700 هکتار در مرحله نخست هزار و 50 هکتار شبکه فرعی دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی بیان کرد: در مجموع 6 هزار و 500 هکتار اراضی آب پخش و هزار و 200 هکتار منطقه کلل دشتستان تحت پوشش طرح آبیاری نوین و تحت فشار در اراضی نخلستان قرار گرفته شده است.

خوارزمی نیا به مصوبات هیئت دولت در بخش کشاورزی استان پرداخت و گفت: از 165 میلیارد تومان مصوبات طرح نخلستان بوشهر تاکنون 70 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 درصد اعتبارات طرح نخلستان استان بوشهر پرداخت شد

42 درصد اعتبارات طرح نخلستان استان بوشهر پرداخت شد