مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 09:302022-11-30سياسي

مراسم تکریم و معارفه مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار شد


مراسم تکریم و معارفه مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید با تقدیر از خدمات چندین ساله حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا حیدری و معرفی آیت الله حسن رمضانی به عنوان رییس جدید موسسه برگزار شد.

- ایسنا/قم مراسم تکریم و معارفه مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید با تقدیر از خدمات چندین ساله حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا حیدری و معرفی آیت الله حسن رمضانی به عنوان رییس جدید موسسه برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید شامگاه 8 آذر از سوی اعضای هیئت مدیره موسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار شد و از تلاش و زحمات حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا حیدری تقدیر و تشکر به عمل آمد.

حجت السلام و المسلمین حیدری از سال 1395 همزمان با آغاز فعالیت موسسه آوای توحید مدیریت این موسسه را بر عهده داشت که به علت مشغله های فراوان از این سمت کنارگیری کرد.

همچنین در این مراسم آیت الله حسن رمضانی که از شاگردان برجسته علامه حسن زاده و از اساتید و مولفین برجسته حوزه علمیه قم است به عنوان رییس جدید این موسسه معرفی شد و مهدی دهقان نیز به عنوان مدیر اجرایی موسسه علمی تربیتی آوای توحید معرفی شد.

لازم به ذکر است موسسه علمی تربیتی آوای توحید در سال 1395 به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی و عملی علوم عقلی، توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تکریم و معارفه مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار شد