مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 09:402022-11-30بين الملل

ایران به دنبال توسعه تسلیحات هسته ای نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ولادیمیر یرماکوف»، مدیر دپارتمان منع اشاعه و کنترل تسلیحات وزارت امور خارجه روسیه در گفتگو با خبرگزاری «اسپوتنیک»، - مقام دولت روسیه تأکید کرد ایران یکی از کشور های وظیفه شناسِ پیمان منع اشاعه تسلیحات هسته ای است و هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد ایران به دنبال تولید تسلیحات هسته ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر یرماکوف ، مدیر دپارتمان منع اشاعه و کنترل تسلیحات وزارت امور خارجه روسیه در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک ، تأکید کرد ایران یکی از اعضای وظیفه شناس پیمان منع اشاعه تسلیحات هسته ای (NPT) است و هم اکنون هیچ مدرکی و سندی وجود ندارد که نشان دهد ایران به دنبال توسعه تسلیحات هسته ای است.

وی دراین باره گفت: ایران یک از اعضای وظیفه شناس پیمان منع اشاعه تسلیحات هسته ای بوده و همچنان هست.

به نتیجه رسیدن برجام در سال 2015 کمک کرد تا سرانجام برای همیشه و به طور غیرقابل برگشتی تمام سوال های آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه ای هسته ای ایران برطرف شود.

یرماکوف همچنین تأکید کرد: پس از آن (برجام)، ایران یکی از تاییدشده ترین اعضای ان پی تی است و تاکنون هیچ انحرانی از تعهدات آن شناسایی نشده و هیچ گونه مدرک و سندی وجود ندارد که نشان دهد که تهران قصد دارد مشارکتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دنبال توسعه تسلیحات هسته ای نیست

ایران به دنبال توسعه تسلیحات هسته ای نیست