مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 09:452022-11-30سياسي

اگر پلیس اقتدار نداشته باشد، نظام ما اقتدار ندارد


فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه همه افراد جامعه نیاز به یک پلیس مقتدر و مهربان دارند، گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب پلیس مظهر اقتدار ملی است ، - ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه همه افراد جامعه نیاز به یک پلیس مقتدر و مهربان دارند، گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب "پلیس مظهر اقتدار ملی است"، یعنی اگر این اقتدار را پلیس ما نداشته باشد نظام ما این اقتدار را ندارد.

سردارعبدالرضا ناظری 9 آذرماه در حاشیه انعقاد تفاهمنامه همکاری با کمیته امداد استان کرمان، تشکیل این نهاد را از عنایات حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی این توفیق را دارد که بستر مناسب را برای اجرای مأموریت های تمامی سازمان ها و نهادها فراهم کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی هم زمان علاوه بر تأمین نظم و امنیت آحاد جامعه ازجمله کارکنان و خانواده های دستگاه های اجرایی به منظور نمود بهتر کار جمعی، بعضی از مأموریت ها را نیز به صورت مشترک با سازمان ها و دستگاه ها از جمله کمیته امداد اجرا می کنیم.

ناظری بیان کرد: قطعاً خدماتی که امروز فراجا در بخش خدمتی خود ارائه می دهد هم امدادگران و هم مددجویان کمیته امداد از این خدمات بهره می برند و نفع امضای این تفاهم نامه ها به جامعه عظیمی خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر پلیس اقتدار نداشته باشد، نظام ما اقتدار ندارد

اگر پلیس اقتدار نداشته باشد، نظام ما اقتدار ندارد