مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 09:552022-11-30سياسي

معبر ضلع شمالی امامزاده محمد کرج به زودی بازگشایی می شود


سخنگو و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: بازگشایی معابر اصلی شهر از اولویت های مهم شورا و شهرداری برای بهبود تردد و توسعه کلانشهر کرج است.

- ایسنا/البرز سخنگو و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: بازگشایی معابر اصلی شهر از اولویت های مهم شورا و شهرداری برای بهبود تردد و توسعه کلانشهر کرج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمار ایزدیار با بیان اینکه بازگشایی معبر ضلع شمالی امامزاده محمد باعث کاهش بار ترافیکی در این نقطه از شهر می شود، اظهار کرد: بازگشایی معبر ضلع شمالی امام زاده محمد، موسوم به هشت متری امکان اتصال خیابان المهدی به خیابان انقلاب را فراهم می کند، وی ادامه داد: بر اساس طرح تفصیلی، این بازگشایی به بازار روز موجود واقع در خیابان امامزاده محمد برخورد داشته به همین دلیل برای رفع مشکل، طبق مصوبه کمیسیون ماده پنج بنا شده با انحراف و شیفت به سمت جنوب و با پیش بینی عرض گذر 12 متری منتهی به درب شمال آستان مقدس جا به جا شود.

سخنگو و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در راستای تصویب این لایحه به شهرداری کرج اجازه داده شده نسبت به اعطای تراکم تجاری به میزان مساحت اصلاحی واقع در طرح خیابان 12 متری ضلع شمال امامزاده محمد( جمعاً به مساحت 1080 مترمربع) پس از اخذ مجوز کمیسیون ماده پنج شورای عالی شهرسازی با اخذ عوارض مربوطه اقدام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معبر ضلع شمالی امامزاده محمد کرج به زودی بازگشایی می شود

معبر ضلع شمالی امامزاده محمد کرج به زودی بازگشایی می شود