مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:002022-11-30سياسي

وزارت بهداشت: درخواست سالانه 1250 پرستار برای گواهی مهاجرت


معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره وضعیت مهاجرت پرستاران گفت: آمار رسمی از مهاجرت پرستاران نداریم، اما بر اساس اعلام سازمان نظام پرستاری، سالانه حدود 1250 هزار نفر برای گوداستندینگ (گواهی مورد نیاز برای مهاجرت) درخواست می دهند.

- عبادی در پاسخ به سؤالی مبنی بر آخرین خبر ها از جذب و استخدام پرستاران گفت: آخرین آزمون استخدامی پرستاران مربوط به بهمن ماه سال 1399 بود که 20 هزار نفر پرستار از این طریق جذب شدند البته 66 هزار نفر از نیرو های سلامت نیز مشمول قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شدند که حدود 30 تا 40 درصد آن ها از گروه پرستاری بودند.

  به گفته معاون پرستاری وزارت بهداشت، جلسات متعددی در نهاد ریاست جمهوری با حضور مسئولان سازمان امور اداری و استخدامی برای جذب پرستاران برگزار شده، اما مصوبه نهایی هنوز ابلاغ نشده است؛ با وجود این قول مساعد داده شده که در نیمه دوم سال جاری، مجوز برگزاری آزمون استخدامی به وزارت بهداشت داده شود.

  وی درباره آمار شهدای مدافع سلامت بیان کرد: پرونده حدود 320 نفر از شهدای مدافع سلامت احراز شده که بخشی از این افراد، از گروه پرستاری هستند.

  معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره وضعیت مراکز ارائه خدمات مراقبت پرستاری در منزل (مراکز هوم کر) تصریح کرد: بیش از 1350 مجوز تأسیس مرکز هوم کر در کشور صادر شده است؛ طبق استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: درخواست سالانه 1250 پرستار برای گواهی مهاجرت

وزارت بهداشت: درخواست سالانه 1250 پرستار برای گواهی مهاجرت