مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-30پزشكي

تجلیل از 1100 نفر از پرستاران بیمارستان شریعتی


در آستانه زادروز میلاد اسوه عشق و ایثار و بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب(س)، از یک هزار و 124 نفر کادر پرستاری بیمارستان شریعتی تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در مراسمی که امروز در بیمارستان شریعتی با حضور حسن حمزه زاده مدیرعامل، محمدعلی روحی فردپور، رییس هیات مدیره و جمعی از اعضای هیات امنا و هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی با همراهی دکتر احمدرضا جمشیدی، رییس بیمارستان شریعتی برگزار شد، از خدمات کادر پرستاری بیمارستان شریعتی تجلیل شد.

محمدرضا کارگری، پیشکسوت خیرین و عضو هیات امنای انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در این مراسم ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زینب(س) با اشاره به نقش بی بدیل پرستاران در مسیر درمان بیماران گفت: شغل شما شغل انبیاست و رنگ و بوی خدایی دارد و خدمت رسانی و امیدبخشی، جانفشانی و استقامت تنها مظاهری از جلوه های عشق و ایثار در شغل شما پرستاران است.

احمدرضا جمشیدی، رییس بیمارستان شریعتی با تبریک روز پرستار اظهار داشت: این روز خاص، این فرصت را در اختیار ما قرار می دهد که از زحمات کسانی قدردانی کنیم که جمعیت بسیار وزینی در بیمارستان هستند و بار عظیم درمان و مراقبت از بیماران و مردم را به دوش می کشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 1100 نفر از پرستاران بیمارستان شریعتی

تجلیل از 1100 نفر از پرستاران بیمارستان شریعتی