مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:202022-11-30سياسي

محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی، مسائل مشترک کمیته امداد و نیروی انتظامی


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: مهم ترین مسائلی که بین کمیته امداد و نیروی انتظامی مشترک است توجه به محرومین، محرومیت زدایی و کم کردن آسیب های اجتماعی و هم چنین جلوگیری از بروز آسیب هایی است که به نوعی اجتماع را تحت تأثیر قرار می دهد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: مهم ترین مسائلی که بین کمیته امداد و نیروی انتظامی مشترک است توجه به محرومین، محرومیت زدایی و کم کردن آسیب های اجتماعی و هم چنین جلوگیری از بروز آسیب هایی است که به نوعی اجتماع را تحت تأثیر قرار می دهد.

ناصر عسکری نژاد 9 آذرماه در حاشیه انعقاد تفاهمنامه همکاری با نیروی انتظامی کرمان با تبریک ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) به تعامل خوب بین این دو نهاد در استان اشاره کرد و گفت: مهم ترین مسائلی که بین کمیته امداد و نیروی انتظامی مشترک است توجه به محرومین، محرومیت زدایی و کم کردن آسیب های اجتماعی و هم چنین جلوگیری از بروز آسیب هایی است که به نوعی اجتماع را تحت تأثیر قرار می دهد که در این زمینه همکاری و همفکری خوبی بین این دو مجموعه صورت گرفته است.

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد از 40 هزار دانش آموز و 4000 دانشجو در سطح استان کرمان گفت: این قشر از جامعه هدف از سرمایه های این نهاد هستند که تمام تلاش ما این است دچار آسیب های اجتماعی نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی، مسائل مشترک کمیته امداد و نیروی انتظامی

محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی، مسائل مشترک کمیته امداد و نیروی انتظامی