مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:252022-11-30سياسي

انتخاب مشاور طرح جامع منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به زودی


مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی قصرشیرین با اشاره به ضرورت تسریع در تدوین طرح جامع این مطقه، گفت: مشاور طرح جامع منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به زودی انتخاب می شود.

- نادر نادری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، اظهار کرد: در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که در 31 شهریور ماه برگزار شد مصوب شد که شورای راهبردی منطقه آزاد قصرشیرین با حضور معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط که بر ایجاد و توسعه زیرساخت ها نقش دارند تشکیل شود.

وی افزود: این جلسه روز گذشته به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار و مصوب شد که مدیران دستگاه های اجرایی شرح خدمات و نیازمندی های تخصصی خود را اعلام کنند تا در اختیار مشاور پروژه طرح جامع که به زودی معرفی شود، قرار گیرد.

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی قصرشیرین تصریح کرد: همچنین در این نشست مقرر شد دستگاه های اجرایی مانند آب، برق، گاز، ثبت اسناد و املاک و فناوری اطلاعات و… نسبت به تأمین اعتبار برای ایجاد زیرساخت ها در منطقه آزاد اقدام کنند و راهکارهایی برای تأمین بودجه از محل اعتبارات سفر هیئت دولت، قرارگاه اشتغال و امنیت پایدار شرق به غرب مطرح و بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مشاور طرح جامع منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به زودی

انتخاب مشاور طرح جامع منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به زودی