مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-30سياسي

مجوز ایجاد مراکز رشد و نوآوری در سرخه و مهدی شهر اخذ شد


نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تحقق شعار سال، مجوز ایجاد دو مرکز رشد و نوآوری برای شهرستان های سرخه و مهدی شهر اخذ شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس گلرو صبح چهارشنبه در اولین رویداد فناورانه در زیست بوم فناوری و نوآوری سمنان و رونمایی از نمایشگاه واقعیت مجازی و محصولات شرکت های فناور به مناسبت نکوداشت هفته فناور به میزبانی سالن اجتماعات شهید پازوکی، پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بیان کرد: خوشبختانه توسعه کشور بر مدار علم و فناوری شکل گرفته است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی قانونی را مصوب نمود که بواسطه آن نقص های موجود را برطرف و بستر را برای تحقق شعار سال فراهم کرده است.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه یکی از اقدامات ماندگار خود را توجه عمیق به حوزه دانش بنیان می دانیم، گفت: در راستای تحقق شعار سال مجوز ایجاد دو مرکز رشد و نوآوری برای شهرستان های سرخه و مهدی شهر اخذ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در حاشیه این نشست نمایشگاه محصولات واحدهای فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز برپا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ایجاد مراکز رشد و نوآوری در سرخه و مهدی شهر اخذ شد

مجوز ایجاد مراکز رشد و نوآوری در سرخه و مهدی شهر اخذ شد