مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:452022-11-30اقتصادي

جولان زباله گرد ها در بیرجند/طرح تفکیک زباله از مبدا اجرا می شود؟


سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند از اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در بیرجند خبر داد و گفت: با اجرای این طرح زباله گردها هم ساماندهی می شوند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: این روزها زباله گردی به اپیدمی واگیرداری در شهر بیرجند تبدیل شده که هر روزه بسیاری، فارغ از سن و سال و جنسیت به جمعیت این افراد اضافه می شوند.

بدیهی است تولید 110 تا 150 تن زباله در روز و جای خالی طرح های جمع آوری مسئولان نه تنها بر این پدیده دامن می زند بلکه با اجرایی نشدن طرح تفکیک زباله از مبدأ و همچنین نبود بازیافت در استان، سودهای میلیاردی طلاهای کثیفی که عده ای برای گذران زندگی به آن روی آورده اند نصیب دلالانی می شود که سود چند صدهزارتومانی زباله گردها را میلیاردی به جیب می زنند و از استان خارج می کنند.

هرچند متولیان از اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا و ساماندهی زباله گردها در دل این طرح خبر می دهند اما امید است در مسیر اجرا ناتمام نماند.

وعده هایی که ناتمام ماند 17 مرداد 97، محمد علی جاوید، شهردار وقت بیرجند گفت: مناقصه ای برای تفکیک پسماندهای خانگی از مبدا در دستور کار قرار داده ایم که پیمانکار از چند روز آینده تفکیک را از مبدا آغاز و پردازش پسماندها نیز باید توسط پیمانکار انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان زباله گرد ها در بیرجند/طرح تفکیک زباله از مبدا اجرا می شود؟

جولان زباله گرد ها در بیرجند/طرح تفکیک زباله از مبدا اجرا می شود؟