مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:052022-11-30سياسي

بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت روز پرستار


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت روز پرستار بیانیه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار،این روز خجسته را به مجاهدان جبهه سلامت، پرستاران صبور، ایثارگر و قهرمان تبریک گفت.

 در ابتدای این بیانیه آمده است: ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س)، پیام آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای حسینی(ع)، اسوه صبر و بردباری که پرچم نهضت پرفروغ عاشورا را برای بشریت و احرار عالم به یادگار گذاشت؛ نهضتی عظیم، معجزه گون و آسمانی که اگر نبود علم علوی و خطبه های آتشین و غرّای حیدری او،  کربلا در کربلا می ماند.

این بیانیه می افزاید: زادروز گرامی ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) اسوه صبر و بردباری که در کشور عزیزمان به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است، فرصت مناسبی است که به نقش بی بدیل پرستاران در نظام سلامت کشور پرداخته و از ایشان تجلیل شود.

در این بیانیه با تقدیر از اقدامات ارزشمند پرستاران در شرایط عادی کشور و با اشاره به حضور آنان در حماسه جنگ تحمیلی هشت ساله استکبار جهانی آمده است: در سال های اخیر به دنبال شیوع ویروس کرونا، صحنه دیگری از ایثار و فداکاری برای مدافعان سلامت ایجاد شد و الحق که در این عرصه شاهد عملکرد جهادگونه و عال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت روز پرستار

بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت روز پرستار