مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:052022-11-30اقتصادي

آمار ایجاد اشتغال روستایی از محل پرداخت تسهیلات


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت بیش از 70 درصد تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد و با بیان اینکه بیشترین میزان تسهیلات به طرح های کشاورزی بوده است، - گفت: از محل پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در طرح اشتغال روستایی، بیش از 84 هزار 500 شغل ایجاد شده است.

نعمت الله رضایی در گفت وگو با ایسنا، درباره آمار پرداخت منابع و تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به طرح اشتغال پایدار روستایی اظهار کرد: تاکنون بیش از 70 درصد تسهیلات به مردم واگذار شده و بیش از 75 درصد تسهیلات مصوب شده است.

در سال جاری برخی منابع به صندوق پرداخت شده و فرایند تصویب طرح ها در حال اجراست و امیدواریم که تا پایان سال صد درصد منابع را جذب کنیم.

وی درباره هدفگذاری پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان سال گفت: هدفگذاری ما تا پایان امسال بیش از 5500 میلیارد تومان بوده است که تاکنون از محل منابع موجود توسط صندوق کارآفرینی امید بیش از 4000 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و تا پایان سال 1500 میلیارد تومان دیگر باید پرداخت کنیم.

رضایی با اشاره به بیمه متقاضیان طرح های اشتغال روستایی اظهار کرد: تمام طرح هایی که به آنها تسهیلات پرداخت کردیم، در چارچوب دستورالعمل مصوب کارگروه ملی و مطابق با قانون است و صحت سنجی آن توسط دستگاهای نظارتی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ایجاد اشتغال روستایی از محل پرداخت تسهیلات

آمار ایجاد اشتغال روستایی از محل پرداخت تسهیلات