مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-30حوادث

کشف بیش از 6 کیلوگرم مواد مخدر در دره شهر


فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف بیش از 6 کیلو گرم مواد مخدر در دره شهر خبر داد.

- سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: درپی دریافت اخبار موثق مبنی بر ورود مواد مخدر توسط یکی از فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر به شهر دره شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دره شهر در یک عملیات مشترک با همکاری و پشتیبانی سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پلدختر توانستند یکی از فروشندگان موادمخدر را در کمترین زمان ممکن رصد کرده و آنها را تحت کنترل قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه مأموران با هوشیاری کامل و با هماهنگی مرجع قضایی توزیع کننده موادمخدر را در هنگام حمل مواد مخدر در یک عملیات همزمان دستگیر کردند، خاطرنشان کرد : در این عملیات مشترک یک نفر فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و مقدار 6 کیلو و 855 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودرو پراید نیز توقیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نفل از کانال اطلاع رسانی پلیس ایلام، القاصی مهر در پایان اعتماد مردم به خادمان خود در مجموعه انتظامی را از سرمایه های اصلی پلیس دانست و گفت: پلیس برای حفظ سلامت جامعه با تمام توان و تلاش خود پای کار است و با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به شدت برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 6 کیلوگرم مواد مخدر در دره شهر

کشف بیش از 6 کیلوگرم مواد مخدر در دره شهر