مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:252022-11-30سياسي

خانه نشینی برخی پرستاران قزوینی در پساکرونا


رییس نظام پرستاری استان قزوین گفت: وعده جذب پرستاران طرحی و شرکتی در ایام کرونا داده شد، اما اکنون باوجود کمبود نیرو و باوجود وعده هایی که در ایام سخت کرونا به پرستاران داده شد، - شاهد تعدیل آنان و خانه نشین شدن برخی همکاران هستیم.

وهب نصیری در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت روز پرستار اظهار کرد: تعرفه گذاری خدمات پرستاری 16 سال است مصوبه مجلس شورای اسلامی است، اما تاکنون اجرانشده بود، از 2 سال قبل که پرستاران با مقام معظم رهبری دیدار داشتند دستور اجرای آن داده شد، سال گذشته نیز مجدد روی این موضوع تأکید شد و رییس جمهور پیگیر اجرای آن بود.

وی ادامه داد: با پیگیری های نظام پرستاری این موضوع توسط شورای عالی بیمه تأیید شد، در هیئت وزیران تصویب شد و وزارت بهداشت آیین نامه آن را جهت اجرایی شدن ابلاغ کرد.

نصیری عنوان کرد: زیرساخت هایی برای اجرای این مصوبه نیاز است، اکنون متأسفانه فرمول های سردرگم کننده و پیچیده ای برای این تعرفه گذاری لحاظ شده است، چراکه در کنار ثبت برخی اطلاعات، برخی اطلاعات هم قابل ثبت نیست و به صورت دستی باید محاسبه شود.

رییس نظام پرستاری استان قزوین بیان کرد: این فرمول بندی اشکالاتی را ایجاد کرده و موجب شده مصوبه ای که ابتدای سال 1401 ابلاغ شده است هنوز در ثبت اطلاعات نیز دچار مشکل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه نشینی برخی پرستاران قزوینی در پساکرونا

خانه نشینی برخی پرستاران قزوینی در پساکرونا