مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:252022-11-30سياسي

دریادار ایرانی: تجهیزات نیروی دریایی را خودمان می سازیم


زیردریایی ناوشکن ناوچه موشک انداز، هواناو، دیزل دریایی، پهپاد و انواع تجهیزات مورد نیازمان را خودمان طراحی کرده و می سازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، امیر دریادار شهرام ایرانی در مراسم بزرگداشت روز نیروی دریایی ارتش که با حضور جمعی از وابستگان نظامی کشورهای دوست و همسایه برگزار شد، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای نیروی دریایی ارتش را گرامی داشت و اظهار کرد: خداوند بزرگ را شاکرم که این فرصت را به ما داد تا بتوانیم در چهل و دومین سالگرد نامگذاری روز نیروی دریایی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خدمت شما عزیزان باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در تاریخ هر کشوری روزهایی وجود دارند که موجب مباهات غرور و افتخار آن ملت هستند، تصریح کرد: هفتم آذر در تقویم این کهن دیار یکی از این روزهای تاریخی و فراموش نشدنی است بر خود می بالیم که بیش از 4 دهه سربازان سفید پوش ولایت در زیر پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و نگهبان منافع این ملت شریف در آب های جهان هستیم.

وی ادامه داد: در آن روزهایی که رژیم بعثی با حمایت تمام عیار استکبار جهانی و با هدف از پای درآوردن نهال نوپای انقلاب، اسلامی تهاجمی گسترده و ناجوانمردانه را آغاز نمود قصد داشت یک شبه خرمشهر و سه روزه تهران را فتح کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار ایرانی: تجهیزات نیروی دریایی را خودمان می سازیم

دریادار ایرانی: تجهیزات نیروی دریایی را خودمان می سازیم