مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:552022-11-30سياسي

تندیس افراد شاخص در شهر باستانی سیراف نصب شود


تندیس افراد شاخص چون سلیمان سیرافی و … ساخته و در سطح شهر باستانی سیراف نصب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد غریبی صبح چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات اراضی شهر سیراف در حوزه میراث فرهنگی با تاکید بر حل مشکل اراضی اهالی شهر سیراف در حوزه میراث فرهنگی بیان کرد: در صورت جلب نظر و رضایت شهروندان توسط دستگاه ها، مردم خود بهترین عنصر جهت نگهداری از ابنیه و آثار تاریخی خواهد بود.

وی تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی در اسرع وقت نسبت به تملک عرصه و اعیانی مالکین در پهنه تاریخی و مورد نیاز و با همکاری شورای اسلامی شهر سیراف و شهرداری نسبت به شناسایی املاک واقع در پهنه تاریخی اقدام کند.

فرماندار کنگان اضافه کرد: در راستای سهولت در حل مسائل جاری شهر سیراف کارگروهی متشکل از معاون عمرانی فرماندار، بخشدار سیراف شورای اسلامی شهر و شهردار و مدیر پایگاه میراث فرهنگی سیراف تشکیل شود.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی نسبت به ارسال نقشه مختصاتی پهنه های تاریخی خود در کل شهرستان اداره ثبت اسناد و املاک کنگان جهت جانمایی و تثبیت در کاداستر اقدام و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کنگان پس از وصول نقشه به قید فوریت نسبت به جانمایی اقدام و از اخذ استعلام از اداره میراث فرهنگی در خارج از نقشه ارائه شده توسط اداره کل میراث فرهنگی خودداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس افراد شاخص در شهر باستانی سیراف نصب شود

تندیس افراد شاخص در شهر باستانی سیراف نصب شود