مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:572022-11-30اقتصادي

پرداخت 85 درصد از مطالبات چایکاران در کشور


رییس سازمان چای کشور با تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات چایکاران در کشور گفت: ارزش برگ سبز چای تولید شده در کشور 949 میلیارد تومان بوده که تاکنون 813 میلیارد تومان معادل 85 درصد آن به چایکاران پرداخت شده است.

- حبیب جهانساز امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه چای کاری و تولید چای در استان های شمالی یکی از مشاغل اساسی محسوب می شود، اظهار کرد: در سال تولید، اشتغال و دانش بنیان، چایکاران و کارخانجات چای در استان های شمالی شروع به خرید برگ سبز چای و تولید چای خشک کردند.

وی با اشاره به برداشت 116 هزار تن برگ سبز چای در استان های شمالی گفت: با تلاش چایکاران از 116 هزار تن برگ سبز چای برداشت شده در استان های شمالی 27 هزار تن چای خشک تولید و به بازار مصرف عرضه شده است.

رییس سازمان چای کشور با تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات چایکاران در کشور بیان کرد: ارزش برگ سبز چای تولید شده در کشور 949 میلیارد تومان بوده که تاکنون 813 میلیارد تومان معادل 85 درصد آن به چایکاران پرداخت شده است.

جهانساز از بازدید مدیر کل دیوان محاسبات گیلان از واحدات تولید چای در گیلان خبر داد و افزود: این واحدها حلقه و زنجیره واصل میان باغ چای و کارخانجات هستند که با برندسازی می توانند محصولات خود را به بازار عرضه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 85 درصد از مطالبات چایکاران در کشور

پرداخت 85 درصد از مطالبات چایکاران در کشور