مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:002022-11-30سياسي

شاکری: دولت و مجلس باید در حوزه های معیشت، اشتغال و مسکن تلاش های خود را بیشتر کنند


نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس اظهار کرد: هم دولت مردمی و هم مجلس انقلابی باید در حوزه های معیشت، اشتغال و مسکن تلاش های خود را بیشتر کنند تا طعم شیرین امید و خدمت به کام مردم بنشیند.

- نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس اظهار کرد: هم دولت مردمی و هم مجلس انقلابی باید در حوزه های معیشت، اشتغال و مسکن تلاش های خود را بیشتر کنند تا طعم شیرین امید و خدمت به کام مردم بنشیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقبال شاکری نماینده تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس و عضو کمیسیون عمران مجلس در جلسه روز چهارشنبه 9 آذر 1401 مجلس شورای اسلامی در نطق خود با اشاره به اهمیت وزارت راه و شهرسازی گفت: در آستانه تصمیم مهم معرفی وزیر راه و شهرسازی هستیم؛ وزارتخانه ای کلیدی و مهم که در حوزه مسکن و حمل و نقل راهبری می کند.

دولت می داند که این وزارتخانه مسئولیت بزرگی را در پیشرفت کشور بر عهده دارد و معرفی وزیری که در اندازه این وزارتخانه باشد، بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: در حوزه مسکن موضوعات مهمی از جمله انتقال زمین از دستگاه های اجرایی و تخصیص تسهیلات از طرف بانک ها و انجام تعهدات دیگر دستگاه های اجرایی با دشواری هایی همراه است و وزیری را می طلبد که بتواند همه اینها را هماهنگ کند و مسکن مردم را به موقع و با قیمت مناسب در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاکری: دولت و مجلس باید در حوزه های معیشت، اشتغال و مسکن تلاش های خود را بیشتر کنند

شاکری: دولت و مجلس باید در حوزه های معیشت، اشتغال و مسکن تلاش های خود را بیشتر کنند