مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:102022-11-30سياسي

استاندارد سازی محصولات دانش بنیان پیش شرط اقتصاد دانش بنیان است


که امید است تا پایان سال 1401 شاهد افزایش تقاضا برای صدور پروانه های دانش نماد و گواهینامه های انطباق محصول دانش بنیان باشیم.

- ایسنا/البرز مدیرکل استاندارد البرز گفت: که امید است تا پایان سال 1401 شاهد افزایش تقاضا برای صدور پروانه های دانش نماد و گواهینامه های انطباق محصول دانش بنیان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین طاهری در همایش تبیین استاندارد سازی محصولات دانش بنیان ضمن یادآوری و تأکید بر تحقق شعار سال و پرداختن به بیانات مقام معظم رهبری در این رابطه اظهار کرد: استانداردسازی دانش بنیان ها پیش شرط محصولات دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان است.

وی افزود: در سال جاری سه پروانه و یک گواهی محصول برای فرآورده های دانش بنیان از سوی این اداره کل صادر شده است که قطعا گامی در راستای خودکفایی کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: چهار موضوع دیگر در بخش دانش بنیان در دست اقدام داریم که امید است تا پایان سال 1401 شاهد افزایش تقاضا برای صدور پروانه های دانش نماد و گواهینامه های انطباق محصول دانش بنیان باشیم.

در ادامه این همایش معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر با اشاره به اینکه رکن اصلی محصولات دانش بنیان بخش خصوصی است، گفت: اقتصاد نوین با حاکمیت علم، نوآوری و فناوری جایگزین، اقتصاد سنتی که برپایه سخت افزاری و سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد سازی محصولات دانش بنیان پیش شرط اقتصاد دانش بنیان است

استاندارد سازی محصولات دانش بنیان پیش شرط اقتصاد دانش بنیان است