مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 12:202022-11-30فرهنگي

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام با دو نمایش افتتاح می شود


سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام بعد از ظهر روز جمعه 11 آذر با دو نمایش آغاز به کار خواهد کرد.

- علی هوشمند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام از 11 تا 13 آذر در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد استان برگزار خواهد شد.

وی گفت: این جشنواره از روز جمعه 11 آذر با دو نمایش داستان یک پایان به نویسندگی مصطفی کرمی و کارگردانی مهدی رادپور و رومانی به نویسندگی و کارگردانی سعید خیرالهی و مهرداد علیزاده از ساعت 16 بعد از ظهر برگزار آغاز خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: این جشنواره روز شنبه 12 آذر نیز با نمایش های عروس جنگ به نویسندگی و کارگردانی احمد غلامی ، سایه های پشت دیوار به نویسندگی و کارگردانی زهرا چراغی و آرش منصوری و هلمت ذوقی به نویسندگی و کارگردانی حمدالله جمالی و صیدفاضل خانی دنبال خواهد شد.

هوشمند با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره نیز یکشنبه 13 آذر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این جشنواره با همکاری بسیج هنرمندان، حوزه هنری، انجمن هنرهای نمایشی، و مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهگ و ارشاد برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پوستر این جشنواره 8آذر با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنرمندان عرصه نمایش، پوستر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام با دو نمایش افتتاح می شود

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام با دو نمایش افتتاح می شود