مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:002022-11-30فرهنگي

حمایت از صنعت چاپ ضروری است


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اگر صنعت چاپ نبود، امروز شاهد فناوری نبودیم و توسعه فضای دیجیتال را مدیون صنعت چاپ هستیم.

- ایرانه حیدری پیش از ظهر امروز (9 آذرماه) در یازدهمین دوره جشنواره صنعت چاپ استان زنجان، اظهار کرد: صنعت چاپ زندگی و حیات است، وقتی به تاریخ مراجعه می کنیم و آثاری همچون کتیبه ها را می بینیم، مشاهده می کنیم که از همان زمان پایه گذاری صنعت چاپ شروع شده و اگر صنعت چاپ نبود، امروز شاهد فناوری در حوزه دیجیتال نبودیم.

وی با اشاره به بحث معافیت بیمه ای کارفرما تا حداکثر 5 نفر برای چاپخانه داران، افزود: سعی شده است با همراهی فعالان این حوزه دوره های مختلف برگزار شود و سعی بر حمایت از این صنعت داریم.

در ادامه مراسم رییس اتحادیه چاپخانه داران استان زنجان تصریح کرد: اتحادیه استان زنجان با حضور 250 نفر فعال در حوزه چاپ دیجیتال، بنر، افست، فروشندگان کارت دعوت، مهرسازی، چاپ سیلک و.

مشغول فعالیت است و مشکلات همواره دامن گیر بوده و تکراری هستند.

حسین ندرلو با بیان اینکه بحث معافیت مالیات حداکثر 5 نفر در کارگاه های جدید اجرا نمی شود و کسانی که می خواهند وارد این عرصه شوند و کارگاه تشکیل دهند از این معافیت ها محروم هستند، ادامه داد: واحدهایی که اجاره نشین بوده و جابه جایی محل داشتند طبق قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از صنعت چاپ ضروری است

حمایت از صنعت چاپ ضروری است